onsdag 7 december 2011

There is no place like home!

Allting har en ände men korven den har två....
Sitter just nu med min underbara familj på väg till hemlandet igen.
Hemland??!!??
USA kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta och vilka minnen.
Kan ju säga att det är svårt att uttrycka allt vi varit med om, allt vi gått igenom, alla nya goda vänner.
Alla underbara platser, alla äventyr och så klart en del motgångar, idioter till människor och fasor.
Men nu har tiden runnit ut och vi ska tillbaka till vardagen.
Som en "gammal" kollega sa:
"Ni kommer att märka att ni säkert ändrats lite grann", och det tror jag nog!!
Fast jag ska försöka vara den idé sprutande orkanen med glimten i ögat så ofta jag kan och orkar,
tills nästa äventyr knackar på våran dörr igen!!
/Kristine