Så var vi hemma igen efter vår "lilla" semester tripp!
Det blev 300 mil i bilen men det var det värt!!
Många intryck och en hel del nya minnen.
Vi avslutade resan med Orlando och Walt Disny´s parker.
Tre dagar skulle vi vara här.
Besöka Disny World, Disny Hollywood studios och Disny Animal kingdom skulle hinnas med.
Tyvärr så tyckte vädergudarna att två dagar fick räcka,
så Animal kingdom fick vi hoppa över.
Infarten till Walt Disny World, Where dreams come true....
Askungensslott i regnuppehållet...
Besök hos Buzz Lightyear..
Och här skulle det krigas...
En "kär gammal vän"...
Prinsessan... nr 4 ;)
Mimmi i paraden...
Lill-sessan i sin parad...
Mellan-sessan i sin dansparad
(Prinsessan nr1 stod bakom kameran heeela dagen)
Dag två var vi på Disney Studios!!
Pose med den berömda hatten..
Vi mötte den mörkakraften..
Narnia och Aslan´s stenbord..
De magiska sopskaften (som man som varje kvinna önskar sig i sitt hem) ...
Avslutning med lite Indiana Jones teater och stunt...
Nu är vi hemma igen i Newport News och har en vecka kvar på semestern.
Vi kommer att göra en massa roligheter med barnen.
Sen avslutar vi det hela med att min älskade STORE BROR kommer hit <3
Ha det
Kristine
















Inga kommentarer:
Skicka en kommentar