torsdag 4 augusti 2011

Läskiga urtidsdjur!!

Vaknade med att stor-sessan skrek rakt ut:
- IIIIIiiiiiiiihhhhhh!!!!!
-MAMMA!! Det är en kackerlacka i badkaret!!
Ni som just nu inser vilken mamma hon har,
 inser också att istället för att vara den tröstande mamman,
 så grabbar hon kameran och fotar odjuret ;)
(tror att hon kommer att ha svårt att gå på toaletten från och med nu utan att tända lyset )


Efter en mysig frukost (och lite tröstande av dottern)
så bar det iväg till den snäckvita Barefoot beach
 och den stundande sköldpaddsjakten.
Vädret var lovande:
Regn som passerat under natten,
35 grader i skuggan kl 9:00,
luftfuktighet "bara" 80 %
samt en vatten temp på drygt 34 grader celsius!!
 B-)

Lite skyltar som verka lovande...


På vägen genom buschen...

Den vita stranden och vattnet var guddomligt.... 

Och sen var de överallt... 





På vägen hem hittade jag mitt drömhus....  


Må bäst där ute (vart ni än är)!!
Kramisar
Kristine

En skylt som jag hoppas att man får se i Sverige
(för vårat land tar ju efter allt annat, 
även ett så "svenskinspirerat program" som Bonde söker fru!!??!!

1 kommentar:

  1. Vilken sandstrand... Är även drömhuset i plast kan man undra... kramelikram från Anna-panna

    SvaraRadera