Jaha!
Så ska man försöka sig på det här med bloggandet.
Varför utsätta sig för det?
Jo, hela familjen ska ut på ett äventyr i 6 månader och på detta sätt kan jag hålla er lite uppdaterad på vad som händer och sker runt oss där i USA.
Just nu står vi i ett par startgropar,
som vi snabbt måste ta oss ur!!
Allt ska hinnas fixat på knappt en månad (huvaligen)
Allt ska hinnas fixat på knappt en månad (huvaligen)
Sprutor ska tas (usch)
Lungröntgen ska göras (ve och fasa)
Foton ska fixas (jag gillar att stå BAKOM kameran som ni kommer att märka)
Väskor ska inhandlas
Packa till alla i familjen (vilket betyder lite shopping igen)
Fixa post och avstämning av både ditten och datten
Få klart för oss om allt är fixat när vi kommer (jovisst :S)
Mitt i allt detta så har vi arbeten, skolan, fotbollslaget, orienteringen och våra nära och kära.
Hur ska vi hinna??
TUR är att hela familjen tycker om när det händer saker :)
Hej Kristine, Jörgen, Moa o Ida! Det ska bli jättekul att följa er på denna blogg. Sprutor - är ju ett måste då men lungröntgen är ju ingenting, gjorde ju vi med iom Kina.
SvaraRaderaSen är det ju mycket med huset osv, hur gör ni med det? Åh, jag är så avis! Men jag kommer väl o våldgästar, sa det till Moa o att du o jag kan shoppa på dagarna. Svaret--nehej!
Ni fixar allt, jag lovar. Ha det gott så ses vi den 20 maj ca 18.30 hos mig för vidare efterfest på Harry`s. Såklart!
Kramar till er alla, Lena.