Där brukar vi ha det ganska så avkopplande. En mamma som passar upp på en medans man har all tid till fiske och sköna promenader i det norskafjordlandskapet. Kan man ha det bättre då??
Jag kommer att sakna detta, men nya äventyr är på G
Hej hopp
Kristine

P:S Flickorna har redan börjat packa (jag har bara gjort det i huvudet). De kom fram till att de nog behövde minst tre väskor till deras leksaker (Läs: eller inte)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar