tisdag 17 maj 2011

Kära Mor och Far!!

Haft underbart besök ett par dagar av mor och far. Barnen blev väldigt glada att de hann komma ner innan resan. Vi brukar vara lite i deras hytta (typ en vecka) på semester, men i år blir det ju inget. :(
Där brukar vi ha det ganska så avkopplande. En mamma som passar upp på en medans man har all tid till fiske och sköna promenader i det norskafjordlandskapet. Kan man ha det bättre då??

Att sedan ha stugan i skåne att fly till i en vecka eller så, är ju inte det heller fyskam.
Jag kommer att sakna detta, men nya äventyr är på G

Hej hopp
Kristine


P:S Flickorna har redan börjat packa (jag har bara gjort det i huvudet). De kom fram till att de nog behövde minst tre väskor till deras leksaker (Läs: eller inte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar