torsdag 2 juni 2011

Städardax!!

Jahapp!!
Nu gör man det där tråkiga....Städar ur alla skafferiskåpen.
OJ, vad mycket man hittar som man inte visste om att man hade....
När jag ändå var på g tog jag en titt i mina lådor med bestick och allt annat kraffs som man sparar på sig och som man bara måste ha ;)

Kan någon förklara bara en sak;
Hur kommer det sig att det alltid finns fullt med matrester, damm (eller vad det nu är) i en låda där man lagt ner RENA BESTICK??

Resfebern å i full gång på tal om annat.
Bara visumen blir klara så drar vi den 13 juni (enl.rese planeraren)
Han är dessutom just nu över där och kollar barnens skola och huset vi ska bo i.
Ska bli spännande att få en uppdatering.

Ha det
Kristine
p.s vi har väsktjuvar här hemma som tycker att det är väldigt intressant att plocka upp det jag har packat. Nu har det blivit hårda regler på vad som ska ner och vad som ska upp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar