SNYFFT!!
Idag var sista dagen på jobbet!
Var med på en hemligresa för våra skolpoliser, kamratstöjare och elevrådet (blev ca 42 barn).
Vi åkte till Hangaren i Linköping och där klättrade vi klättervägg, åkte inlines, skateboard och BMX. Kände mig som ett barn igen... ;)
OBS!! Inga skador här
Undras hur tullen skulle ta det om man kom med kryckor??
Svenska kryckor har ju ett "dödligt" vapen längst ned! :D
Alla här hemma har på tal om något helt annat RESFEBER!!
Detta gör att nerverna sitter utanpå kroppen och humöret är både si och så..
Vi ska ju åka på måndag (13/6).
Jag vill komma iväg (tro inget annat) men när allt INTE är klart
(vissa papper fattas och det är inte mitt fel)
så vill jag bara lägga mig under täcket!!
Dessutom är jag ett kontrollfreak och jag har inte kontroll eller koll :(
Det här är en av de saker jag ska leta efter i USA; Roliga skyltar :D
Ha det bäst!!
du fixar det här galant!
SvaraRaderamen jag förstår precis hur du känner....
Jobbigt att inte ha koll på allt o alla, men saker löser sig ändå. Konstigt nog!
Slappna av så gott du kan och köp nya bh:s o trosor om de inte får plats i väskan. :)
Stor kram o lycka till. jag kommer att följa díg här på nätet.