Moa´s Födelsedag
Nu var det dax för guldkuvertet....
..ett vackert silver halsband med rosa och silver blommor på!
Gissa om hon blev glad :)
Efter frukosten begav alla barnen och mammorna sig till poolen.
Här skulle badas !!!
(Alla med ljust hår fick turkos blått hår av allt klor!!)
Efter badet åkte vi till Walmart.
Där fick Moa shoppa loss på saker till sitt rum.
Färgställningen blev turkos/rosa.
Moa fick sen välja vart hon ville äta middag,
så det blev ...
Där smarrade vi hummer, kungskrabba, pilgrimsmusslor och tigerräkor.
Så gott!
På kvällen bjöd Moa alla barn och vuxna på de inhandlade cupcakesen
Presenter som hon fick från alla barnen;
pyssel och eget USA pennskrin med USA pennor :)
Moa hälsar alla och tackar alla för gratulationerna på hennes födelsedag
(den var ok att fira här oxå) :)
Stolt mamma som tycker att åren går föööör fort
/Kristine

Åh så mysigt ni har det. Fin födelsedag fick hon lilla Moa. Snart är det Ida-Lills tur och så vår 18-åring här i byn, kära Mandy! Kramelikram fr Anna-panna
SvaraRaderaÅh så roligt att följa ert äventyr :) Det ser ut som ni har fått en bra start i det nya landet! Hälsa alla! Kram
SvaraRaderaJag älskar cupcakes!! :D
SvaraRaderahej Moa, hoppas du hade en bra födelsedag! Nu är jag hos mamma. kram Elvira
SvaraRadera