torsdag 16 juni 2011

Moa´s Födelsedag




Paket som tagits med från bästa kompisen skulle öppnas först på morgonen! Moa fick ett paket att öppna på avresedagen, ett att öppna på födelsedagen och sedan ett att öppna den 1:a i varje månad tills hon kommer hem!!
Nu var det dax för guldkuvertet....


..ett vackert silver halsband med rosa och silver blommor på!
Gissa om hon blev glad :)



Efter frukosten begav alla barnen och mammorna sig till poolen.
 Här skulle badas !!!

(Alla med ljust hår fick turkos blått hår av allt klor!!)



Efter badet åkte vi till Walmart.
Där fick Moa shoppa loss på saker till sitt rum.
Färgställningen blev turkos/rosa.



Moa fick sen välja vart hon ville äta middag,
så det blev ...


Där smarrade vi hummer, kungskrabba, pilgrimsmusslor och tigerräkor.
Så gott!


På kvällen bjöd Moa alla barn och vuxna på de inhandlade cupcakesen


 Presenter som hon fick från alla barnen;
 pyssel och eget USA pennskrin med USA pennor :)

Moa hälsar alla och tackar alla för gratulationerna på hennes födelsedag
(den var ok att fira här oxå) :)

Stolt mamma som tycker att åren går föööör fort
/Kristine

4 kommentarer:

  1. Åh så mysigt ni har det. Fin födelsedag fick hon lilla Moa. Snart är det Ida-Lills tur och så vår 18-åring här i byn, kära Mandy! Kramelikram fr Anna-panna

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt att följa ert äventyr :) Det ser ut som ni har fått en bra start i det nya landet! Hälsa alla! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar cupcakes!! :D

    SvaraRadera
  4. hej Moa, hoppas du hade en bra födelsedag! Nu är jag hos mamma. kram Elvira

    SvaraRadera