lördag 7 maj 2011

Sol!!

Jag/vi älskar vintern. Vet att många tycker att vi är knäppa, men så är det bara!! Skidor är ett måste i vårt liv :) MEN nu längtar jag mer och mer efter solen och då framför allt till sommaren. Sommar i Newport News HÄRLIGT!! Jag har resfeber, det ska erkännas. Svårt att sova om natten och packar i huvudet mest hela tiden. Ibland får jag konstiga idéer om vad vi ska ta med oss. Sa till maken:-Receptböckerna måste ju med!! (som om Amerika inte har det och som om man inte kan hitta recept på nätet) Hur blåst får man vara??!! ;) Jag erkänner att jag inte är perfekt i något och det bjuder jag på!! :D

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar