Idag har vi varit på krokodilpark.
Första anblicken av stället gjorde att vi ryggade lite tillbaka.
Typisk turistfälla av det yttre att döma!!
Dock efter en snabbt överläggande löste vi biljetterna och blev glatt överraskade!!
Förrutom krokodiler fanns det alligatorer, ödlor, ormar, sköldpaddor av olika slag, svartbjörn, bobcat, bergspumor, flod utter samt en massa läskiga fåglar!!
Det var väl nog i alla fall dessa som fick håret att resa sig..
Tuffa tjejer (jag klappade oxå)...
HAHAHA!!!
(brukas ju säga att männen pinkar revir men...)
Väl hemma så gled vi ner på stranden och kollade på lite Beach Soccer...
Lördagsgodis som inhandlades igår
och
JAAA, det är lakritssnurror
Puss och hej
Leverpastej
Kristine








Ser stora ut ! Akta händerna familjen. kram
SvaraRaderaHärligt att se och höra att ni har det så bra och njuter av resan. Vilket äventyr ni är på! Hemma är det bra men ni missar inget, vi väntar på er när ni kommer hem. Jättekul följa er på bloggen, bra jobb med uppdateriingen!!
SvaraRaderaHörs snart på skype! Massa kramar fr Jägmo