onsdag 24 augusti 2011

Hej hopp i lingonskogen!!

Vi har varit ute och upptäckt naturen, jag och sessorna! Strosa som vi vill i skogen,  GÖR MAN INTE HÄR!!! Kommer man till en skog så förväntar man sig (som svensk) att det ska finnas miljoner av stigar och en och annan koja ska skymta men ack nej!! Kjetting över skogsvägar och nada skogsstigar.
Hatar det!!
Men vi har faktiskt hittat en park som har en stig på 4 km med en otrolig naturupplevelse. Så hem kom vi med fickorna fulla av nötter, kottar, pinnar och stenar och så klart en massa fina naturbilder.
Titta och njut av de djur och växter man kan träffa på här (några är repriser men...)





























Kommer att komma fler naturbilder :)

En liten sak bara!!
Orkanen Irene är på väg hit!!
Vi kommer inte att stanna kvar här i Newport News utan dra västerut om vi anser att våra liv är i fara!! Lovar att hålla er som behöver det underrättade med sms eller på annat sätt!!

Ha det så gott där ute
Kristine

1 kommentar:

  1. Härliga bilder! Hoppas att ni är i säkerhet! kram Sanna

    SvaraRadera