Har sedan vi flyttat hit provat otaliga snabbmatskjedjor och specifika snabbmatsrestauranger.
Vissa kan jag varmt rekomendera som; FIVE GUYS hamburgare, Pannerabread smörgåsar, Fresch Markets egna salladsbord där du komponerar din egna sallad. Sen finns ju den underbara italienska restauranden Olive Gardens <3
Mina sessor har aldrig varit förtjust i snabbmat och har de blivit tvugna att äta på det gyllene M:et så har det tagit tiiiiiiid!! Jag har alltid varit stolt för detta, och jag vet oxå att de uppskattar min mat :)
Så idag blir det Svensk ugnspannkaka med jordgubbssylt till, hittar inte lingonsylt :(
Har ju även lovat mig själv att inte gå upp något i vikt här utan snarare tappa ett gram eller två och då hjälper husmanskost och träning!!
Hej hopp
Kristine
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar