Tiden går för fort här nu!
Önskar att jag kunde slå ner mina hälar och stoppa tiden
Men tyvärr är det snart slut på våran tripp här på andra sidan stora havet.
Vi har fått underbara nya vänner, svenska och amerikanska.
Vänner som vi kommer att hålla kvar i våran närhet. Vänner som ger god energi när man behöver det, som bara finns och som man har mycket roligt med.
Tyvärr mitt i allt det där med att hinna med allt innan trippen hem börjar, så har jag börjat
(och jaaaa... läs börjat) packa allt som har inhandlats här.
Kan säga att det INTE är lätt.
Sessornas skola har en "dress for success day" idag.
Mitt pyssel och knåpar och fantasi huvud/händer har fått jobba.
Allt för att kunna tillfredsställa tjejernas önskningar.
Och kan säga att de är ganska nöjda.
(fick dock övertala lill-sessan att det var svårt att göra en delfin till hennes drömyrke,
utan det fick bli alternativ nr. 2)
Ha det bäst där ute och njut av det goda
Kristine
Så här såg det ut för nästan 6 månader sen...
Så här ser det ut just nu....
Dress for success....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar