måndag 27 juni 2011

886 Weyanoke lane

Hade lovat lite bilder på hur huset ser ut,
 så håll tillgodo...

Visst passar min bil till uppfarten ;)
Våra grannar...





 Lite tragiskt är att se alla dessa vackra hus å sen veta att allt är PLAST!!



Mitt kök..


Vardagsrummet
Här har jag en underbar skylt med utmaningar på....



"Finrummet" (inte färdig möblerat...) 


Mitt kontor med min dator och andra "måste" saker..


Lill-prinsessans sovrum som går i rosa/turkost


Stor-prinsessans sovrum som går i turkost/rosa


Hon hittade en Jackson hatt och den kommer att följa henne överallt :)



 Gästrummet där ni är välkomna att använda om ni har vägarna förbi
(väskan på golvet går att byta ut mot en säng...)


 Master-bedroom!


 Poolen på baksidan...


Det är ju svårt att förstå hur stort eller hur huset ser ut på riktigt, det förstår jag...
Har till och med försökt två gånger springa runt med datorn i famnen,
 för att på skype visa familjen och vänner hur det ser ut, men men... :)

Ta mej på mitt ord: Om och när det åskar/blixtrar/regnar/ blåser (och det gör det ofta nu under hurricane tider) så är det som att bo i en matlåda från IKEA, men jag/vi tjejer försöker att få hemmet till ett hem :)

Kram
Kristine

PS!!
 Denna underbara skapelse stod på ett mall
och se vad som stod på bumpersen...




:D

2 kommentarer:

  1. Vad fint ni bor! Vilket stort hus. Ni kommer att trivas hur bra som helst!
    Stor kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Japp vi kommer... Bokar biljett idag tror jag. kramelikram Anna-panna

    SvaraRadera