IDA´s 7 årsdag
Mammas lilla prinsessa
(och det kommer hon alltid att vara!!)
Dagen var hennes och vi begav oss till Virginia beach
(ca 30 min söder om oss)
Vädret var stråland och här skulle det badas i havet :)
För att komma dit fick vi åka en lång bro och i en tunnel under vattnet...
......men sen så var vi mest i vattnet
Till middag ville prinsessan ha taco,
och eftersom lastbilen med alla saker från IKEA
(inkl. vårt kök) inte kommit,
så fick det bli...
Ida ville bjuda de andra på amerikanska mördegskakor med kristyr på....
Gissa om kakorna gick åt... :D
En underbar dag tyckte Ida,
med paket och bestämmanderätt!
Hon tackar för alla gratulationer och hälsningar!
Fasters lill Ida-Lill!!! Kramelikram
SvaraRaderaGe henne en bamsekram från mig, o hoppas att ni mår bra men det verkar ni göra.
SvaraRaderaKram kram från Lena
Det ser ut att ha varit en bra dag! Kram Pernilla
SvaraRaderaStort grattis till Ida på födelsedagen
SvaraRaderaÖnskar Tilda, Linus, Linda och Sonny
Hej Allihopa!! Grattis Moa och Ida i efterhand, hoppas att ni har bättre väder än vi har, här regnar vi bort emmellanåt, imorgon har vi Åbymarknad då ska pengarna rulla.
SvaraRaderaKram Pelle o Mimmi