onsdag 22 juni 2011

Min stora kärlek och mannen i mitt liv!!

Vill så gärna visa er min STORA kärlek här i Amerika ;)
Jag vet en som kommer att njuta av detta!

Sen kommer vi till mannen i mitt liv just nu:
Och vet ni vad??
JAG HAR TVÅ ;)

Annars är vädret helt underbart, lite mycket luftfuktighet bara.
Trodde aldrig att jag skulle säga åt mina prinsessor att de inte får vara ute men...
Vi inhandlar stora vattendunkar och de går åt vill jag lova.
Ni som någon gång har gått in i en bastu men framför allt en ångbastu vet ju hur ont det gör när man blåser på armen (bränns)
Så när det blåser här just nu, är det inte skönt..
Men det finns alltid en Frozen-Stone (glass affär) eller ett Mall att söka skydd i, hihihi.

Nä!! Nu ska jag skruva lite möbler samtidigt som jag installerar poolen,
Hej på ett tag!!

/Kristine


 

3 kommentarer:

  1. Mäh, guuuuud vad jag blir avis nu!!

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt med "porr-maskinerna". Kramelkram Faster/syster/svägerskan Anna-panna

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att ni verkar kommit på plats och har det bra! ingen skype installerad ännu men det kommer.....
    Varmt här också men det brukar ju ändras snabbt, tror det skulle bli vanliga sommarvädret redan imorgon, 15 grader och regn!!
    Saknar er! njut av tiden däärborta!
    Kram till hela familjen från oss på Billingen

    SvaraRadera