söndag 12 juni 2011

PÅ G.....

Vad jag inte har gjort, kan jag inte göra nu!!
I morgonbitti kommer taxin (04:45) för att ta oss till flygplatsen och sen bär den låååånga resan av. 
Klump i magen om hur det ska bli men samtidigt en liten fjäril som pirrar för de kommande äventyren ;)
Att lämna de nära och kära här hemma är lite tungt eftersom att jag är en människa som vill ha människor jag tycker om runt omkring mig. Men jag kommer att möta nya och intressanta människor (säkert en och annan kuf oxå) som gör detta halv år lite lättare.
En person sa till mig; "På något sätt tror jag att du kommer att passa in där alldeles ypperligt"
och jag hoppas att hon har rätt.
 :)

Så nu säger vi på återseende
inte
 hejdå

Kramis
Kristine

5 kommentarer:

  1. Åååå glömde att säga att dubbdäcken är på satta på bilen och adventsljusstakarna ska ställas fram till "hustomten" /Kristine Hjort

    SvaraRadera
  2. Ha det gott vännen, saknar er alla redan, snyft snyft!Lena

    SvaraRadera
  3. Sköt om er kusin, o ha det så bra där på andra sidan vattnet : ) Ser fram emot att läsa om erat äventyr./ kram Linda

    SvaraRadera
  4. utvandrarmorsan12 juni 2011 kl. 22:33

    Lycka till med allt!
    Träffade Jörgen på Hemköp igår och önskade er all lycka till. Vet inte om han överhuvudtaget kände igen mig, men han tackade så mycket iaf. :)

    Ska bli roligt att få följa dig o familjen på ert äventyr!
    // Ingela

    SvaraRadera
  5. Puss och Kram från syster/svägerska/faster Anna-panna

    SvaraRadera