fredag 16 september 2011

Botten är nådd....

Längtar hem just nu!
Inte som ni tror men men...
Detta är det sista av mitt/vårt svenska godis :( 
Vi tar därför en tripp till huvudstaden Whasington DC i helgen
 och avslutar helgen med att fylla på MITT/vårat förråd på IKEA ;)
Ha det bäst
FLODHÄST
Kristine

1 kommentar:

  1. Mm, den omtalade tremånaderssmekmånaden är förbi. Alltså folk som bott mycket utomlands brukar prata om att de tre första månaderna känns lite som semester, sen inser man att här ska vi stanna och leva vårt liv och då kan hemlängtan sätta in. Å andra sidan har ni ju redan nu gjort halva tiden och då brukar det gå väldigt fort den tid som är kvar.
    Tur att IKEA finns. Man uppskattar det nog allra mest när man är hemifrån.
    Ha det bra.

    SvaraRadera