måndag 10 oktober 2011

Den jäntan med smör på...

Sitter i vårat kök och dricker morgonkaffe, kopp 2, och pratar om vad dagen har att erbjuda.
Våran lilla sessa sitter kvar och kämpar med sin smörgås och inflikar lite viktiga kommentarer i samtalet då och då.
Helt plötsligt reser hon sig upp och i förbifarten pussar hon mig på kinden och utbrister;
-DEN var du inte beredd på, VA?? Och lägger till sitt under bara smile ;)
Tänk vad lite som kan få en mamma att smälta och så inser man att det finns inte så många saker som är viktigare än ens barn!!
Älskar dem enormt  /Kristine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar