En helt underbar helg har förlupit!!
Min bästa och enda store bror har varit på visit och som vanligt går tiden alltid föööör fort.
Självklart bjöd vi på en superb "svensk-mysfredagsmiddag" när han hade landat.
Vi drog på lördagen iväg för att bada i Atlanten och strosning i Virginia beach
(vattnet var inte allt för kallt och solen nådde härliga 28 grader).
Vi trodde dock att vi skulle få se lite snygga sandslotts skulpturer men det visade sig att den tävlingen inte hade börjat
Så vi fick improvisera själva...
Sen myste vi med amerikanska revbenspjäll, klyftpotatis och goda såser (med ett eller ett par rödaglas till). Vi tog en mysig söndagslångfrukost, som vi blandade med lite Skypande hem till Sverige och alla vänner, en snabbvisit på Subway och sedan sätta "brollan" på bussen för ny destination.
Klarar inte av det där med hejdå så bra...
Så vi beslutade att göra något för att pigga upp oss lite.
Det blev en liten tur till Virginia/Norfolk Zoo.
Och det var en härlig avslutning på denna helgen....
Såg den här bilen på väg hem!
Hitta "felet" med Mustangen...
Må bäst!!
Flodhäst!
Kristine
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar