Igår var jag och ett par andra svenskor på våran torsdagsträning, Zumba!!
Det är skönt att få träna och att få lite goda skratt oss "tjejer" emellan.
Jag ska förklara...
På zumban här kör de mycket latin och afro inspirerat.
Det betyder MYCKET höft vickningar och skakningar som dessutom ska gå i 110km/h...
Jag är inte blyg av mig, men ganska stel (om andra ser mig och om jag inte kan).
Igår var det inget undantag i höftskakandet (och bröstskakandet) och det var en hel del nya moves!
Så både en av de andra tjejerna och ledaren höll på att bryta ihop av skratt när jag verkligen försökte, men det är så det är...
Men skam den som ger sig, nästa vecka är det bara på det igen.
Träningvärk??
Räkna med det!!!!
Mår bäst
/Kristine

Du var grym, det såg härligt ut! Du har det i blodet vännen!
SvaraRadera