onsdag 20 juli 2011

Ååååå doktorn....

Var och fick en spruta i går!
Mot barnsjukdomen kikhosta...
Har ju inte haft den, så det var bara att ta hjorten vid hornen och ta sig dit :(
Är inte rädd för sprutor men tycker att det är klart obehagligt att göra det i ett annat land.
Varför??
Njaa, vet inte säkert, men tror nog att jag kan ha lite bacillskräck
och när man sedan inte hinner med i vad doktorn säger
(pratade en snabb blandning mellan koreanska och amerikanska)
så blir jag inte lugnare!!
Det gick bra och på kvällen firade jag med en glass på Cold Stone :)

Upp och hoppa
liten loppa
/Kristine

PS. Vi var och kollade in en coool park i förrgår!  Här kommer vi att springa terräng, fiska, spela fotboll, kasta lite frisbee golf och ha picknick!! Den har allt..
Även en stört skööön skylt (håll tillgodo)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar