Hade bestämt mig redan innan vi åkte över att jag INTE skulle gå upp i vikt utan snarare droppa ett par gram... ;) Men hittar man en sådan kulinarisk restaurang i Hamton så.....
Knäcka nötter på en hamburgerkedja.... Jomenvisst!!!
Baconkorv, mums....
Hamburgare med allt...
Moffade gott!!
Ha det bäst..
flodhäst
/Kristine
Hallå där Hjortarna! Vad roligt att läsa om hur ni har det!!! Sundsvallskramar från Åsa & killarna
SvaraRaderaKul inslag med nötterna, det har jag aldrig sett förut. :)
SvaraRadera