Hej alla!!
Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag men....
Mycket har hänt och här är en massa olika bilder och uppdateringar ;)
Först ut;
Mitt chokladvin
(som jag var lite orolig för hur det skulle smaka, men som visade sig vara av Baileys karraktär)
Lill-sessan favorit klätterträd!!
En dag bestämde vi oss för att dra ner till Virginia Beach!
Tyckte det var lite konstigt att vägen med 5 filer åt båda hållen nästan var helt öde
(förrutom svenskar i ett par hyrda bilar).
Det visade sig att ALLA redan var i Virginia Beach i bilkö eller liggandes på stranden.
Efter att försökt hitta en ledig p-plats i 2 ½ timme gav vi upp och styrde hemåt och poolen
(men vi återkommer en annan dag)
Överallt (även i skogen) finns det röd/vita brandposter :)
The 4th of July!!
Först lite lat och fix på hemma plan!!
Sen bar det av till York town!
På de stora slagfälten fick man parkera...
...och sedan promenera ner mot stranden..
På vägen ner hittade Lill-sessan en skylt hon INTE tyckte om..
Här skulle det hittas den perfekta platsen för;
bad, picknick och tittande på ett enormt fyrverkeri...
..och så började moffandet..
...Badandet och sandbyggandet...
...Mer moffande...
Sen fick vi rusa!!
ALLA lämnade stranden när blixtarna slog runt oss och regndropparna hängde tungt!!
I Virginia har de inte ställt in något fyrverkeri på 7 år, men så klart fick det göra det i år.. :(
När det regnar ser det ut så här....
Allt för denna gången!!
Ska försöka vara lite snabbare med uppdateringar!! ;)
Kram från en solbadande hemmafru
Skylt!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar