måndag 18 juli 2011

Helgen med bad, bad och loooopingar!!!

Under fredagen så åkte vi mammor med våra underbara barn (10 st) till Water country i Williamsburg. 
En mamma och ett barn var inte med,
 för de hade sitt första Sverige besök
(gör att man blir ganska avis och längtar lite extra hem...)

Badbåtarna är populära..

TITTA!!!!!

Hajen 1 :)

 
Vissa njöt av att brorsan jobbade i värmen...

Båt åkande barn..


 På Lördagen tog vi en heldag på Virginia Beach!!
Vågorna slog högt och solfaktorn var hög oxå ;)
 Försten ut.....
Här kommer vågen... 



Kan njuta lite i solen oxå.. 

 
Tyckte det var lite pirrigt att skölja av fötterna när vattnen sprutade mot elskåpet..

Baywatch-hunken in  action..  B-) 

Söndagen bjöd på karusellåkning på Busch Gardens i Williamsburg.
Vi lyckades lura pappan i familjen att åka två karuseller
(hive five på den)

Stor-sessan hittade en pilrimsfalk
..

Den här, Griffon, åkte jag och Stor-sessan 
(man hänger i ca 3-5 sec över kanten innan det bär iväg)
och de andra fyra stooora åkattraktionerna (kolla You-Tube)...



Flyg...

Ska in i ett 4-d spökhus...
Vi kom  ut helskinnade..
(helt klart det bästa vi varit med om)

cooling!!

Vattenbergbanans slut (Escape from Pompeii)

Nu ska vi ta tag i veckan som kommer!!
Blir en hel del bad och sol, för det ska bli en het vecka! 
Lite träning (springa och fotboll) blandat med shopping ska oxå hinnas med!!
Planering för semestern om två veckor är i full gång.
Blir Floridas västkust och Orlando i 12 dagar på lyxhotell
(inte helt fel)

Ha det gott
Igelkott
Kramkram
Kristine


1 kommentar:

  1. Vilken härlig tid i livet det verkar vara. Även om hemlängtan gör sig påmind lite då o då.
    Er semseter på Floridas västkust kommer bli kanon. Vi var där för två somrar sedan och hade det underbart.
    Clearwater beach är en fantastisk fin sandstand precis vid Tampa. Och så besökte vi ett paradis som hetta nåt med Blue wave beach. ta med solfaktor 50! :) Må så gott, Kristine. Kram Ingela.

    SvaraRadera