fredag 15 juli 2011

Viktminskning.... :S

Hade bestämt mig redan innan vi åkte över att jag INTE skulle gå upp i vikt utan snarare droppa ett par gram... ;) Men hittar man en sådan kulinarisk restaurang i Hamton så.....

Knäcka nötter på en hamburgerkedja.... Jomenvisst!!!




Baconkorv, mums....

Hamburgare med allt...


Moffade gott!!

Ha det bäst..
flodhäst
/Kristine

2 kommentarer:

  1. Hallå där Hjortarna! Vad roligt att läsa om hur ni har det!!! Sundsvallskramar från Åsa & killarna

    SvaraRadera
  2. Kul inslag med nötterna, det har jag aldrig sett förut. :)

    SvaraRadera