Var i Norfolk i söndags.
Vi tjejer hade bestämt oss för att shoppa lite utan karlar.
In i bilen tidigt så att vi skulle ha HELA dagen på oss.
Vad vi inte visste var att inga butikrar öppnar före 12 (när alla kyrkliga mässor tagit slut), så det blev att promenera och titta lite på staden och att ta en kaffe på Starbucks.
På 1560 talet bildades Norfolk.
Innan dess var det Chesipean Indianernas territorium.
Detta betyder att allt är relativt nybyggt, även alla kyrkor, men de ska se gamla ut. Och då gärna med ett trasigt hörn och gamla slitna färger!!?? Annorlunda!!
På bilden är det ett lejon (när man kommer från lejonstaden så..)
som har fått nosen borttagen, just för att se gammal ut??!!
Inne på shoppingcentrat fanns det denna skönheten....
Handlade plåster..
....tysk Bearnaise sås och chilimarinerad mozzarella som avnjöts under en god middag...
Det här är MIN NYA BIL :)
Nissan Quest
Ha det bäst!!
/Kristine
Ni verkar njuta av varje sekund, härligt. Du kunde inte hitta en liiite större bil ;).
SvaraRaderaTilda och Linus hälsar till Moa och Ida.
...Linda