lördag 9 juli 2011

Pizzakväll!!

Igår (fredag)n bjöd vi in hela Sverigeligan på pizzakväll!! Så kul att träffas alla på en gång, så vi får ta och göra detta till en tradition  Obs!! pizzan ska vara hemlevererad innan 19:00 nästa gång!! (Ni som känner mig förstår hur mitt humör var, men jag bet ihop.. ;) )

Vi började med att alla barn (11st)
och mammor träffades här för lite bad och eftermiddags kaffe..



Sen skulle alla beställa pizza!!
Här får någon specialhjälp :D


Efter mycket om och men
(med beställningar på nätet och sedan telefonbeställningar)
så kom alla pizzor....


MIN!!!!!

Sen var vi i paltkoma...

Diskussionerna gick lite segt,
 men vi skrattade en hel del när vi delgav varandra vad vi varit med om sen vi kommit ner...
Vissa hade ju varit på Hooters ;)


Ha´de
En rödbränd
Kristine

1 kommentar:

  1. Hejsvejs. Ser ju helmysigt ut det där. Längtar efter er. Kramelikram fr Anna-panna

    SvaraRadera