Igår var vi på Viginia Beach och badade och surfade bodyboard.
Hur kul som helst
(bilden är lånad från Desporto)
Vi var liksom lite tvungna att dra ner till havet,
detta var den varmaste lördagen på länge..
MEN...
Efter eftermiddags glassen blev vi bortkörda från stranden!!
Ett stormoväder var på ingående och det var snabbt....
Alla våra saker var redan hoppackade tack vare familjen Sun (tack!!)
Så det var bara att ta sakerna och bege oss mot bilen medans blixtarna smällde ner norr om oss..
På vägen hem såg vi ovädret överta Virginia och vi såg små tromber på öppna ytor :S
Läskigt och skrämmande!!
Lokalt kom det 40 mm regn på Virginia Beach sägs det.
Idag blir det lite små göra.
Ska Skypa med tjejligan hemma i Sverige som ska komma hit..
Och vi ska göra NEW YORK osäkert i ett par dagar i höst;)
Sedan ska vi färdigplanera vår resa till Florida
(vi åker nästa lördag och blir borta ca 14 dagar).
Jag ska klippa och slinga mig (vilket jag inte gillar sååå mycket)
och jag ska ringa ett eller ett par telefonsamtal hem (längtar) ;)
Ha det bäst!!
/Kristine
Innan vi åt glassen hittade jag denna skylt och den säger en del....


Jag vill också komma över....New York, så härligt! Men läskigt med ovädret!
SvaraRaderaDen anonyme var jag - Pernilla!
SvaraRadera:D Go du är som identifierar dig :D
SvaraRaderaKramisar
/Kristine