Nu är den STORA helgen för alla i USA här! Här ska firas Fourth of July!!
Vi blev rekomenderade att åka till York town med STOR picknickkorg på måndag , vi får se...
Där brukar de ha ett av distriktets största fyrverkerier
och det tror jag att mina prinsessor vill vara med om!!
Vi ska till ett av de största vattenlanden här på östkusten i dag, Water Country, en vattentemapark i min smak å i tjejernas :D
Bilder kommer, men här är ett smakprov ;)

Kram till er alla!! /Kristine
Ja, det är säkert någonting för er! Hoppas att ni har bra väder för utflykten;)
SvaraRadera/Kram Lisen